MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1117109
003 FI-J
005 20210226183634.0
008 100105s2010 fi |||| m |00| 0|fin|
015 |a fx935938  |2 skl 
020 |a 978-951-39-3778-2  |q nidottu 
035 |a FCC005661856 
035 |a 1117109 
040 |a FI-NL 
041 0 |a fin  |b eng 
072 7 |a 57  |2 kkaa 
080 |a 364  |x -053.2  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 376  |2 1974/fin/fennica 
084 |a 37eri  |2 uef 
084 |a 38.55  |2 ykl 
084 |a 37.41  |2 ykl 
100 1 |a From, Kristine. 
245 1 0 |a "Että sais olla lapsena toisten lasten joukossa" :  |b substantiivinen teoria erityistä tukea tarvitsevan lapsen toiminnallisesta osallistumisesta toimintaympäristöissään /  |c Kristine From. 
246 3 0 |a Substantiivinen teoria erityistä tukea tarvitsevan lapsen toiminnallisesta osallistumisesta toimintaympäristöissään. 
260 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto :  |b jakaja: Jyväskylän yliopiston kirjasto,  |c 2010  |e (Jyväskylä :  |f Jyväskylä University Printing House) 
300 |a 174 s. :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 381 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, erityispedagogiikka. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona. 
567 |b grundad teori  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7740 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 516 
650 2 |a Grounded Theory. 
650 4 |a samarbete 
650 7 |a toiminnallisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10372 
650 7 |a kuntoutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3320 
650 7 |a toimintaympäristö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6105 
650 7 |a erityisoppilaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12623 
650 7 |a yhteistyö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6334 
650 7 |a tiimityö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4081 
650 7 |a tukeminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9131 
650 7 |a erityispäivähoito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9653 
650 7 |a erityiskasvatus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6985 
650 7 |a varhaiskasvatus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1650 
650 7 |a päivähoito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3523 
650 7 |a inkluusio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18355 
650 7 |a lapset (ikäryhmät)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 
650 7 |a grounded theory  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7740 
650 7 |a småbarnspedagogik  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1650 
650 7 |a rehabilitering  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3320 
650 7 |a specialelever  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12623 
650 7 |a teamarbete  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4081 
650 7 |a stödjande  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9131 
653 0 |a activity-based participation 
653 0 |a inclusion 
653 0 |a child with special educational needs 
653 0 |a co-operation 
653 0 |a teamwork 
653 0 |a organisational learning 
653 0 |a grounded theory 
653 0 |a verksamhetsområde 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
776 0 8 |i Verkkoaineisto:  |z 978-951-39-3801-7 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 381. 
852 |a P  |c 0219099 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-3801-7  |y Linkki verkkoaineistoon 
856 4 0 |u https://jyx.jyu.fi/dspace/bitstream/handle/123456789/22736/9789513938017.pdf?sequence=1  |y Linkki  |q PDF 
856 4 1 |u https://jyx.jyu.fi/dspace/bitstream/handle/123456789/22736/9789513938017.pdf?sequence=1 
999 |c 1117109  |d 1117109 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0219099  |9 1