"Että sais olla lapsena toisten lasten joukossa" substantiivinen teoria erityistä tukea tarvitsevan lapsen toiminnallisesta osallistumisesta toimintaympäristöissään
Main Author: | |
---|---|
Format: | Doctoral dissertation |
Language: | fin |
Published: |
Jyväskylä :
2010
|
Series: | Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
381. |
Subjects: | |
Online Access: | Linkki verkkoaineistoon Linkki https://jyx.jyu.fi/dspace/bitstream/handle/123456789/22736/9789513938017.pdf?sequence=1 |
MARC
LEADER | 00000cam a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1117109 | ||
003 | FI-J | ||
005 | 20210226183634.0 | ||
008 | 100105s2010 fi |||| m |00| 0|fin| | ||
015 | |a fx935938 |2 skl | ||
020 | |a 978-951-39-3778-2 |q nidottu | ||
035 | |a FCC005661856 | ||
035 | |a 1117109 | ||
040 | |a FI-NL | ||
041 | 0 | |a fin |b eng | |
072 | 7 | |a 57 |2 kkaa | |
080 | |a 364 |x -053.2 |2 1974/fin/fennica | ||
080 | |a 376 |2 1974/fin/fennica | ||
084 | |a 37eri |2 uef | ||
084 | |a 38.55 |2 ykl | ||
084 | |a 37.41 |2 ykl | ||
100 | 1 | |a From, Kristine. | |
245 | 1 | 0 | |a "Että sais olla lapsena toisten lasten joukossa" : |b substantiivinen teoria erityistä tukea tarvitsevan lapsen toiminnallisesta osallistumisesta toimintaympäristöissään / |c Kristine From. |
246 | 3 | 0 | |a Substantiivinen teoria erityistä tukea tarvitsevan lapsen toiminnallisesta osallistumisesta toimintaympäristöissään. |
260 | |a Jyväskylä : |b Jyväskylän yliopisto : |b jakaja: Jyväskylän yliopiston kirjasto, |c 2010 |e (Jyväskylä : |f Jyväskylä University Printing House) | ||
300 | |a 174 s. : |b kuvitettu ; |c 25 cm | ||
336 | |a teksti |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a käytettävissä ilman laitetta |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a nide |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research, |x 0075-4625 ; |v 381 | |
502 | |a Väitöskirja : |c Jyväskylän yliopisto, erityispedagogiikka. | ||
502 | |a Väitöskirja : |c Jyväskylän yliopisto. | ||
530 | |a Julkaistu myös verkkoaineistona. | ||
567 | |b grundad teori |2 yso/swe |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7740 | ||
579 | |a XLUETTELOITU | ||
591 | |i 516 | ||
650 | 2 | |a Grounded Theory. | |
650 | 4 | |a samarbete | |
650 | 7 | |a toiminnallisuus |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10372 | |
650 | 7 | |a kuntoutus |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3320 | |
650 | 7 | |a toimintaympäristö |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6105 | |
650 | 7 | |a erityisoppilaat |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12623 | |
650 | 7 | |a yhteistyö |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6334 | |
650 | 7 | |a tiimityö |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4081 | |
650 | 7 | |a tukeminen |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9131 | |
650 | 7 | |a erityispäivähoito |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9653 | |
650 | 7 | |a erityiskasvatus |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6985 | |
650 | 7 | |a varhaiskasvatus |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1650 | |
650 | 7 | |a päivähoito |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3523 | |
650 | 7 | |a inkluusio |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18355 | |
650 | 7 | |a lapset (ikäryhmät) |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 | |
650 | 7 | |a grounded theory |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7740 | |
650 | 7 | |a småbarnspedagogik |2 yso/swe |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1650 | |
650 | 7 | |a rehabilitering |2 yso/swe |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3320 | |
650 | 7 | |a specialelever |2 yso/swe |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12623 | |
650 | 7 | |a teamarbete |2 yso/swe |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4081 | |
650 | 7 | |a stödjande |2 yso/swe |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9131 | |
653 | 0 | |a activity-based participation | |
653 | 0 | |a inclusion | |
653 | 0 | |a child with special educational needs | |
653 | 0 | |a co-operation | |
653 | 0 | |a teamwork | |
653 | 0 | |a organisational learning | |
653 | 0 | |a grounded theory | |
653 | 0 | |a verksamhetsområde | |
655 | 7 | |a väitöskirjat |2 slm/fin |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 | |
776 | 0 | 8 | |i Verkkoaineisto: |z 978-951-39-3801-7 |
830 | 0 | |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research, |x 0075-4625 ; |v 381. | |
852 | |a P |c 0219099 | ||
856 | 4 | 1 | |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-3801-7 |y Linkki verkkoaineistoon |
856 | 4 | 0 | |u https://jyx.jyu.fi/dspace/bitstream/handle/123456789/22736/9789513938017.pdf?sequence=1 |y Linkki |q PDF |
856 | 4 | 1 | |u https://jyx.jyu.fi/dspace/bitstream/handle/123456789/22736/9789513938017.pdf?sequence=1 |
999 | |c 1117109 |d 1117109 | ||
952 | |b KANAVUORI |c 1210 |o P 0219099 |9 1 |