|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1111357 |
003 |
FI-J |
005 |
20210226182440.0 |
008 |
090928s2009 fi ||m |||| ||eng c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-3630-3
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC005615628
|
035 |
|
|
|a 1111357
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
080 |
|
|
|a 65.01
|
080 |
|
|
|a 159.9
|
100 |
1 |
|
|a Puutio, Risto.
|
245 |
1 |
0 |
|a Hidden agendas :
|b situational tasks, discursive strategies and institutional practices in process consultation /
|c Risto Puutio.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2009.
|
300 |
|
|
|a 82, [67] sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, psykologia.
|
530 |
|
|
|a Myös verkkoaineistona (ISBN 978-951-39-3712-6).
|
567 |
|
|
|b diskurssianalyysi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7829
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
650 |
|
7 |
|a organisaatiopsykologia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11991
|
650 |
|
7 |
|a työpsykologia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11993
|
650 |
|
7 |
|a organisaatiot
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p272
|
650 |
|
7 |
|a konsultointi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2148
|
650 |
|
7 |
|a muutosjohtaminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12913
|
650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
650 |
|
7 |
|a keskustelu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14004
|
653 |
|
0 |
|a Industrial and Organizational Psychology
|
653 |
|
0 |
|a Organizational Change
|
653 |
|
0 |
|a Professional Consultation
|
653 |
|
0 |
|a Conversation
|
653 |
|
0 |
|a Discourse Analysis
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 369.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0213142
|
591 |
|
|
|i 515
|
999 |
|
|
|c 1111357
|d 1111357
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0213142
|9 1
|