Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Työelämälähtöisyyden määrittäm...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Työelämälähtöisyyden määrittäminen ja käyttäminen ammattikorkeakoulun jatkotutkintokokeilussa

Työelämälähtöisyyden määrittäminen ja käyttäminen ammattikorkeakoulun jatkotutkintokokeilussa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Neuvonen-Rauhala, Marja-Liisa
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2009
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 367.
Subjects:
ammattikorkeakoulut
jatkotutkinnot
työelämälähtöisyys
työelämäyhteydet
korkeakouluopetus
koulutuspolitiikka
korkea-asteen koulutus
aikuiskoulutus
työelämä
korkeakoulupolitiikka
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1108976
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Työelämälähtöisyyden määrittäminen ja käyttäminen ammattikorkeakoulun jatkotutkintokokeilussa
    by: Neuvonen-Rauhala, Marja-Liisa
    Published: (2009)
  • Ammattikorkeakoulusta työelämään : kokemuksia työelämävalmiuksista ja työelämälähtöisyydestä
    by: Isohanni, Tiia, kirjoittaja
    Published: (2015)
  • Ammattikorkeakoulusta työelämään : kokemuksia työelämävalmiuksista ja työelämälähtöisyydestä
    by: Isohanni, Tiia
    Published: (2015)
  • Matkailu-, ravitsemis- ja talousalan ammattikorkeakoulutuksen vaikuttavuus työelämän näkökulmasta
    by: Mikkonen, Annikki
    Published: (2012)
  • Ammattikorkeakoulujohdon näkemyksiä ammattikorkeakoulutuksen ja työelämän yhteydestä sekä ammattikorkeakoulutuksen vastaavuudesta
    by: Aaltola, Kirsi, kirjoittaja
    Published: (2014)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report