Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Asenne mainosta kohtaan, brand...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Asenne mainosta kohtaan, brandiasenne ja tyytyväisyys asiakkaiden ostoaikomukseen vaikuttavina tekijöinä

Asenne mainosta kohtaan, brandiasenne ja tyytyväisyys asiakkaiden ostoaikomukseen vaikuttavina tekijöinä

Bibliographic Details
Main Author: Luukkonen, Maria
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2009.
Subjects:
mainonta
mainokset
brändit
ostokäyttäytyminen
tyytyväisyys
asenteet
asiakkaat
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1108560
  • Description
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Tavallisen ihmisen uskottavuus mainoksen suosittelijana ja uskottavuuden vaikutus asenteeseen mainosta ja brandia kohtaan
    by: Toivonen, Hanna
    Published: (2012)
  • Tavallisen ihmisen uskottavuus mainoksen suosittelijana ja uskottavuuden vaikutus asenteeseen mainosta ja brandia kohtaan
    by: Toivonen, Hanna
    Published: (2012)
  • Vähittäiskaupan brandimielikuvatutkimus : case: Euromarket Lahti
    by: Liukkonen, Anne
    Published: (2002)
  • Onneksi elämässä on myös sini-valkoisia logoja : visuaalisten sommitelmarakenteiden tarkastelua brändimainoksissa
    by: Vääräniemi, Annakaisa
    Published: (2004)
  • Joroisten terveyskeskuksen mielenterveysneuvolan potilaiden tyytyväisyys saamaansa hoitoon ja tyytyväisyyden yhteys potilaan kliiniseen tilaan
    by: Sairanen, Aija
    Published: (2000)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report