Asenne mainosta kohtaan, brandiasenne ja tyytyväisyys asiakkaiden ostoaikomukseen vaikuttavina tekijöinä

Bibliographic Details
Main Author: Luukkonen, Maria
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2009.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1108560

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1108560
003 FI-J
005 20210226181831.0
008 090812s2009 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a FCC005301975 
035 |a 1108560 
041 0 |a fin 
100 1 |a Luukkonen, Maria. 
245 1 0 |a Asenne mainosta kohtaan, brandiasenne ja tyytyväisyys asiakkaiden ostoaikomukseen vaikuttavina tekijöinä /  |c Maria Luukkonen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2009. 
300 |a 94 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a mainonta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1232 
650 7 |a mainokset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6726 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a ostokäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8573 
650 7 |a tyytyväisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1832 
650 7 |a asenteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5619 
650 7 |a asiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 
999 |c 1108560  |d 1108560 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Luukkonen  |9 1