Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Asenne mainosta kohtaan, brand...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Asenne mainosta kohtaan, brandiasenne ja tyytyväisyys asiakkaiden ostoaikomukseen vaikuttavina tekijöinä

Asenne mainosta kohtaan, brandiasenne ja tyytyväisyys asiakkaiden ostoaikomukseen vaikuttavina tekijöinä

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Luukkonen, Maria
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: Jyväskylä, 2009.
Aiheet:
mainonta
mainokset
brändit
ostokäyttäytyminen
tyytyväisyys
asenteet
asiakkaat
Linkit:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1108560
  • Kuvaus
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Kuvausta ei saatavissa.

Samankaltaisia teoksia

  • Tavallisen ihmisen uskottavuus mainoksen suosittelijana ja uskottavuuden vaikutus asenteeseen mainosta ja brandia kohtaan
    Tekijä: Toivonen, Hanna
    Julkaistu: (2012)
  • Tavallisen ihmisen uskottavuus mainoksen suosittelijana ja uskottavuuden vaikutus asenteeseen mainosta ja brandia kohtaan
    Tekijä: Toivonen, Hanna
    Julkaistu: (2012)
  • Vähittäiskaupan brandimielikuvatutkimus : case: Euromarket Lahti
    Tekijä: Liukkonen, Anne
    Julkaistu: (2002)
  • Onneksi elämässä on myös sini-valkoisia logoja : visuaalisten sommitelmarakenteiden tarkastelua brändimainoksissa
    Tekijä: Vääräniemi, Annakaisa
    Julkaistu: (2004)
  • Joroisten terveyskeskuksen mielenterveysneuvolan potilaiden tyytyväisyys saamaansa hoitoon ja tyytyväisyyden yhteys potilaan kliiniseen tilaan
    Tekijä: Sairanen, Aija
    Julkaistu: (2000)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus