|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
| 001 |
1108402 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20230329163255.0 |
| 008 |
091104s2009 fi |||| m |00| 0|fin| |
| 015 |
|
|
|a fx927948
|2 skl
|
| 020 |
|
|
|a 978-951-39-3617-4
|q nidottu
|
| 035 |
|
|
|a FCC005297032
|
| 040 |
|
|
|a FI-NL
|
| 041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
| 072 |
|
7 |
|a 57
|2 kkaa
|
| 080 |
|
|
|a 373
|2 1974/fin/fennica
|
| 080 |
|
|
|a 37.0
|
| 084 |
|
|
|a 38.5
|2 ykl
|
| 084 |
|
|
|a 37
|2 uef
|
| 084 |
|
|
|a 38.52
|2 ykl
|
| 100 |
1 |
|
|a Seppälä-Pänkäläinen, Tarja.
|0 (FI-ASTERI-N)000188143
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Oppijoiden moninaisuuden kohtaaminen suomalaisessa lähikoulussa :
|b etnografia kouluyhteisön aikuisten yhdessä oppimisen haasteista ja mahdollisuuksista /
|c Tarja Seppälä-Pänkäläinen.
|
| 260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto :
|b jakaja: Jyväskylän yliopiston kirjasto,
|c 2009
|e (Jyväskylä :
|f Jyväskylä University Printing House)
|
| 300 |
|
|
|a 256 s. :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
| 490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 364
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustiede.
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto.
|
| 530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona.
|
| 591 |
|
|
|i 516
|
| 650 |
|
4 |
|a integration
|
| 650 |
|
4 |
|a skolan
|
| 650 |
|
7 |
|a inkluusio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18355
|
| 650 |
|
7 |
|a integraatio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1731
|
| 650 |
|
7 |
|a erilaiset oppijat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21534
|
| 650 |
|
7 |
|a koulukulttuuri
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21845
|
| 650 |
|
7 |
|a kouluyhteisö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8558
|
| 650 |
|
7 |
|a opettajuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8790
|
| 650 |
|
7 |
|a yhteistoiminnallisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7483
|
| 650 |
|
7 |
|a yhteistoiminnallinen oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7481
|
| 650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
| 650 |
|
7 |
|a etnografia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14028
|
| 650 |
|
7 |
|a perusopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19327
|
| 650 |
|
7 |
|a koulut
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p386
|
| 650 |
|
7 |
|a toimintaympäristö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6105
|
| 650 |
|
7 |
|a opettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
|
| 650 |
|
7 |
|a asiantuntijuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15085
|
| 650 |
|
7 |
|a johtajuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8420
|
| 650 |
|
7 |
|a kehittäminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4230
|
| 650 |
|
7 |
|a inklusion
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18355
|
| 650 |
|
7 |
|a lärarskap
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8790
|
| 650 |
|
7 |
|a växelverkan
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
| 650 |
|
7 |
|a etnografi
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14028
|
| 650 |
|
7 |
|a elever med särskilda behov
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21534
|
| 650 |
|
7 |
|a samarbetsinlärning
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7481
|
| 655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
| 776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto:
|z 978-951-39-3660-0
|
| 830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 364.
|
| 852 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|m P 0213227
|
| 852 |
|
|
|a P
|c 0213227
|
| 999 |
|
|
|c 1108402
|d 1108402
|
| 952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0213227
|9 1
|
| 952 |
|
|
|b MAIN
|c 101
|o B Kasv Seppälä-Pänkäläinen
|9 1
|