Dyslexia and the ways in which Finnish English teachers recognise, react to and help dyslexic learners

Bibliographic Details
Main Author: Pekkarinen, Niina
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2009.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1108106

MARC

LEADER 00000 am a22000004i 4500
001 1108106
003 FI-J
005 20210226181728.0
008 090730s2009 fi ||||||m |||||||eng||
035 |a FCC005295156 
035 |a 1108106 
041 0 |a eng 
100 1 |a Pekkarinen, Niina. 
245 1 0 |a Dyslexia and the ways in which Finnish English teachers recognise, react to and help dyslexic learners /  |c Niina Pekkarinen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2009. 
300 |a 93 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kielten laitos, englannin kieli  |9 301. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a dysleksia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5303 
650 7 |a kieli ja kielet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p556 
650 7 |a englannin kieli  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2573 
650 7 |a kieltenopettajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15028 
650 7 |a sanat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3291 
650 7 |a opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
650 7 |a tunnistaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8265 
653 |a dual route model 
999 |c 1108106  |d 1108106 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o ENGL Gradu Pekkarinen  |9 1