|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
1088594 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20241025134942.0 |
| 008 |
090710s2009 fi ||||||m |||| ||ger|| |
| 020 |
|
|
|a 978-951-39-3610-5
|q nidottu
|
| 035 |
|
|
|a FCC005287928
|
| 035 |
|
|
|a 1088594
|
| 041 |
0 |
|
|a ger
|b eng
|
| 100 |
1 |
|
|a Mátyás, Emese.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Sprachlernspiele im DaF-Unterricht :
|b Einblick in die Spielpraxis des finnischen und ungarischen Deutsch-als-Fremdsprache-Unterrichts in der gymnasialen Oberstufe sowie in die subjektiven Theorien der Lehrenden über den Einsatz von Sprachlernspielen /
|c Emese Mátyás.
|
| 260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2009.
|
| 300 |
|
|
|a 399 sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, humanistinen tiedekunta, saksan kieli ja kulttuuri.
|
| 530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona (ISBN 978-951-39-3635-8).
|
| 591 |
|
|
|i 612
|
| 650 |
|
7 |
|a saksan kieli
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12148
|
| 650 |
|
7 |
|a opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
|
| 650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
| 650 |
|
7 |
|a opetusmenetelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988
|
| 650 |
|
7 |
|a luokkatyöskentely
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p568
|
| 650 |
|
7 |
|a motivaatio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4734
|
| 650 |
|
7 |
|a lukio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7401
|
| 650 |
|
7 |
|a oppimispelit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23092
|
| 650 |
|
7 |
|a opetussuunnitelmat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5140
|
| 650 |
|
7 |
|a kieli ja kielet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p556
|
| 651 |
|
7 |
|a Suomi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94426
|
| 651 |
|
7 |
|a Unkari
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p105029
|
| 653 |
|
0 |
|a Language learning games
|
| 653 |
|
0 |
|a German language
|
| 653 |
|
0 |
|a Subjective theories
|
| 653 |
|
0 |
|a German as a foreign language
|
| 653 |
|
0 |
|a Language teaching techniques
|
| 653 |
|
0 |
|a Classroom-practice
|
| 653 |
|
0 |
|a Motivation
|
| 710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Humanistinen tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000001478
|
| 830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4323 ;
|v 120.
|
| 852 |
|
|
|a P
|c 0213350
|
| 856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-3635-8
|y Linkki verkkoaineistoon
|
| 999 |
|
|
|c 1088594
|d 1088594
|
| 952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0213350
|9 1
|