|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
1083519 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20210226173026.0 |
| 006 |
m||||||||d|||||||| |
| 007 |
cu|||||||||a|| |
| 008 |
080303s2009 fi |||||sm |||||||fin|| |
| 020 |
|
|
|a 978-951-39-3538-2
|q PDF
|
| 035 |
|
|
|a FCC005260244
|
| 035 |
|
|
|a 1083519
|
| 041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
| 100 |
1 |
|
|a Valtonen, Riitta.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Kehityksen ja oppimisen ongelmien varhainen tunnistaminen Lene-arvioinnin avulla :
|b kehityksen ongelmien päällekkäisyys ja jatkuvuus 4-6-vuotiailla sekä ongelmien yhteys koulusuoriutumiseen /
|c Riitta Valtonen.
|
| 260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2009.
|
| 300 |
|
|
|a 80 sivua
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja
|c Jyväskylän yliopisto, psykologia.
|
| 530 |
|
|
|a Myös painettuna (ISBN 978-951-39-3503-0).
|
| 579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
| 591 |
|
|
|i 515
|
| 650 |
|
7 |
|a Lene
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9157
|
| 650 |
|
7 |
|a lapset (ikäryhmät)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
|
| 650 |
|
7 |
|a leikki-ikäiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6915
|
| 650 |
|
7 |
|a esikouluikäiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6911
|
| 650 |
|
7 |
|a kouluikäiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6914
|
| 650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
| 650 |
|
7 |
|a lapsen kehitys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2125
|
| 650 |
|
7 |
|a koulukypsyys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9705
|
| 650 |
|
7 |
|a ongelmat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3392
|
| 650 |
|
7 |
|a oppimisvaikeudet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302
|
| 830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 357.
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-3538-2
|u URN:ISBN:978-951-39-3538-2
|q PDF
|
| 999 |
|
|
|c 1083519
|d 1083519
|