|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1083306 |
003 |
FI-J |
005 |
20210226173001.0 |
008 |
090406s2009 fi ||m |||| ||fin |
020 |
|
|
|a 978-951-39-3503-0
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC005260239
|
035 |
|
|
|a 1083306
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
080 |
|
|
|a 159.92
|
080 |
|
|
|a 159.94/.95
|
084 |
|
|
|a 14.6101
|2 ykl
|
100 |
1 |
|
|a Valtonen, Riitta.
|
245 |
1 |
0 |
|a Kehityksen ja oppimisen ongelmien varhainen tunnistaminen Lene-arvioinnin avulla :
|b kehityksen ongelmien päällekkäisyys ja jatkuvuus 4-6-vuotiailla sekä ongelmien yhteys koulusuoriutumiseen /
|c Riitta Valtonen.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto :
|b jakaja: Jyväskylän yliopiston kirjasto,
|c 2009
|e (Jyväskylä :
|f Jyväskylä University Printing House)
|
300 |
|
|
|a 80, [33] sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja
|c Jyväskylän yliopisto, psykologia.
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-951-39-3538-2 (PDF)
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
591 |
|
|
|i 515
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a lapsen kehitys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2125
|
650 |
|
7 |
|a lapset (ikäryhmät)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
|
650 |
|
7 |
|a leikki-ikäiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6915
|
650 |
|
7 |
|a esikouluikäiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6911
|
650 |
|
7 |
|a kouluikäiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6914
|
650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a oppimisvaikeudet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302
|
650 |
|
7 |
|a viivästynyt kehitys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16240
|
650 |
|
7 |
|a tunnistaminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8265
|
650 |
|
7 |
|a arviointi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7413
|
650 |
|
7 |
|a arviointimenetelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15768
|
650 |
|
7 |
|a Lene
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9157
|
650 |
|
7 |
|a koulunkäynti
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10624
|
650 |
|
7 |
|a suoriutuminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10270
|
650 |
|
7 |
|a koulukypsyys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9705
|
650 |
|
7 |
|a ongelmat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3392
|
650 |
|
7 |
|a psykologiset testit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5305
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 357.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0206627
|
999 |
|
|
|c 1083306
|d 1083306
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0206627
|9 1
|