Kehityksen ja oppimisen ongelmien varhainen tunnistaminen Lene-arvioinnin avulla kehityksen ongelmien päällekkäisyys ja jatkuvuus 4-6-vuotiailla sekä ongelmien yhteys koulusuoriutumiseen

Bibliographic Details
Main Author: Valtonen, Riitta
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2009
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 357.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1083306

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1083306
003 FI-J
005 20210226173001.0
008 090406s2009 fi ||m |||| ||fin
020 |a 978-951-39-3503-0  |q nidottu 
035 |a FCC005260239 
035 |a 1083306 
041 0 |a fin  |b eng 
080 |a 159.92 
080 |a 159.94/.95 
084 |a 14.6101  |2 ykl 
100 1 |a Valtonen, Riitta. 
245 1 0 |a Kehityksen ja oppimisen ongelmien varhainen tunnistaminen Lene-arvioinnin avulla :  |b kehityksen ongelmien päällekkäisyys ja jatkuvuus 4-6-vuotiailla sekä ongelmien yhteys koulusuoriutumiseen /  |c Riitta Valtonen. 
260 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto :  |b jakaja: Jyväskylän yliopiston kirjasto,  |c 2009  |e (Jyväskylä :  |f Jyväskylä University Printing House) 
300 |a 80, [33] sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja  |c Jyväskylän yliopisto, psykologia. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-951-39-3538-2 (PDF) 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 515 
591 |i 516 
650 7 |a lapsen kehitys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2125 
650 7 |a lapset (ikäryhmät)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 
650 7 |a leikki-ikäiset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6915 
650 7 |a esikouluikäiset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6911 
650 7 |a kouluikäiset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6914 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a oppimisvaikeudet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302 
650 7 |a viivästynyt kehitys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16240 
650 7 |a tunnistaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8265 
650 7 |a arviointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7413 
650 7 |a arviointimenetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15768 
650 7 |a Lene  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9157 
650 7 |a koulunkäynti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10624 
650 7 |a suoriutuminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10270 
650 7 |a koulukypsyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9705 
650 7 |a ongelmat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3392 
650 7 |a psykologiset testit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5305 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 357. 
852 |a P  |c 0206627 
999 |c 1083306  |d 1083306 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0206627  |9 1