Factors affecting acceptance of mobile content services among mature consumers

Bibliographic Details
Main Author: Niemelä-Nyrhinen, Jenni
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2009
Series:Jyväskylä studies in business and economics, 72.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1080195

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1080195
003 FI-J
005 20210226172345.0
008 090205s2009 fi ||||||m |||| ||eng||
020 |a 978-951-39-3466-8  |q nidottu 
035 |a FCC005243499 
035 |a 1080195 
041 0 |a eng  |b fin 
080 |a 621.39 
100 1 |a Niemelä-Nyrhinen, Jenni. 
245 1 0 |a Factors affecting acceptance of mobile content services among mature consumers /  |c Jenni Niemelä-Nyrhinen. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä :  |b distributor: University Library of Jyväskylä,  |c 2009  |e (Jyväskylä :  |f Jyväskylä University Printing House) 
300 |a 148 sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
502 |a Väitöskirja  |c Jyväskylän yliopisto, markkinointi. 
530 |a Julkaistu myös verkkkojulkaisuna (ISBN 978-951-39-3485-9 PDF) 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 512 
650 7 |a matkaviestinpalvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15079 
650 7 |a matkapuhelimet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4362 
650 7 |a ikääntyneet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2433 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
650 7 |a omaksuminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16214 
650 7 |a käyttäjät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16550 
830 0 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 72. 
852 |a P  |c 0206634 
999 |c 1080195  |d 1080195 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0206634  |9 1