Odotukset puhelinasiakaspalvelun laatua kohtaan asiakkaiden ja johdon näkökulmasta

Bibliographic Details
Main Author: Korhonen, Aija
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2007.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1075292

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1075292
003 FI-J
005 20210226171427.0
008 081125s2007 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 1075292 
041 0 |a fin 
100 1 |a Korhonen, Aija. 
245 1 0 |a Odotukset puhelinasiakaspalvelun laatua kohtaan asiakkaiden ja johdon näkökulmasta /  |c Aija Korhonen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2007. 
300 |a 92 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi.  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a palvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p838 
650 7 |a puhelinpalvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13245 
650 7 |a laatu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5029 
650 7 |a odotukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p820 
650 7 |a asiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 
650 7 |a johtajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23894 
653 |a kuiluanalyysi 
999 |c 1075292  |d 1075292 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Korhonen  |9 1