Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Numerical magnitude representa...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Numerical magnitude representation in developmental dyscalculia : behavioural and brain imaging studies

Numerical magnitude representation in developmental dyscalculia behavioural and brain imaging studies

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Price, Gavin
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2008.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 349.
Subjects:
komorbiditeetti
matemaattiset taidot
numerot
laskeminen
oppimisvaikeudet
lukihäiriöt
dysleksia
kognitiiviset prosessit
dyskalkulia
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1075276
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Numerical magnitude representation in developmental dyscalculia : behavioural and brain imaging studies
    by: Price, Gavin
    Published: (2008)
  • Luku- ja laskusujuvuuden vaikeuksien yhteisesiintyvyys ja pysyvyys alakouluikäisillä oppilailla
    by: Hietamäki, Sini, kirjoittaja, et al.
    Published: (2017)
  • Lukemisen ja laskemisen sujuvuuspulmien päällekkäisyys ja tunnistamisen luotettavuus tutkimuskerrasta toiseen
    by: Määttä, Minna, kirjoittaja
    Published: (2017)
  • Lapset, jotka eivät opi lukemaan ensimmäisen luokan aikana : heikoimpien lukijoiden tyypilliset taustatekijät
    by: Peltola, Ilona, kirjoittaja
    Published: (2017)
  • Brain responses to changes in tone and speech stimuli in infants with and without a risk for familial dyslexia
    by: Leppänen, Paavo H. T., kirjoittaja
    Published: (2021)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report