Interpretation of advertising pictures in cross-cultural setting

Bibliographic Details
Main Author: Ristimäki, Olli
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2008.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1071257

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1071257
003 FI-J
005 20210226170703.0
008 081014s2008 fi ||||||m |||||||eng||
035 |a 1071257 
041 0 |a eng 
100 1 |a Ristimäki, Olli. 
245 1 0 |a Interpretation of advertising pictures in cross-cultural setting /  |c Olli Ristimäki. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2008. 
300 |a 117 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, viestintätieteiden laitos, yhteisöviestintä  |9 3131. 
509 |a Pro gradu -työ  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a mainonta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1232 
650 7 |a kulttuuri  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p372 
650 7 |a tulkinta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4511 
650 7 |a kuvallinen viestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7941 
650 7 |a monikulttuurisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10647 
653 |a advertising 
653 |a culture 
653 |a interpretation 
653 |a imagery 
999 |c 1071257  |d 1071257 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |h Paperiversio  |o VIE Gradu Ristimäki  |9 1