|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
1068856 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20210226170151.0 |
| 006 |
m||||||||d|||||||| |
| 007 |
cu|||||||||a|| |
| 008 |
080910s2007 fi |||||sm |||||||fin|| |
| 035 |
|
|
|a 1068856
|
| 041 |
0 |
|
|a fin
|
| 100 |
1 |
|
|a Antin, Aino.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a "Assin silmin maailmaa katson" :
|b elämäntarinoita Asperger-henkilöiden kertomana /
|c Aino Antin.
|
| 260 |
|
|
|a Jyväskylä,
|c 2007.
|
| 300 |
|
|
|a 103 sivua
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
| 509 |
|
|
|a Pro gradu -työ :
|c Jyväskylän yliopisto, opettajankoulutuslaitos.
|9 103.
|
| 579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
| 650 |
|
7 |
|a autismi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18190
|
| 650 |
|
7 |
|a Aspergerin oireyhtymä
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4156
|
| 650 |
|
7 |
|a aikuiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5590
|
| 650 |
|
7 |
|a lapset (ikäryhmät)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
|
| 650 |
|
7 |
|a elämäkertatutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8110
|
| 650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
| 650 |
|
7 |
|a sosiaaliset suhteet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p411
|
| 650 |
|
7 |
|a kokemukset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3209
|
| 650 |
|
7 |
|a tulevaisuudenodotukset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p818
|
| 650 |
|
7 |
|a toiveet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15328
|
| 650 |
|
7 |
|a pelko
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10848
|
| 650 |
|
7 |
|a erilaisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12911
|
| 650 |
|
7 |
|a koulutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p84
|
| 740 |
0 |
|
|a Elämäntarinoita Asperger-henkilöiden kertomana.
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200808215673
|u URN:NBN:fi:jyu-200808215673
|
| 999 |
|
|
|c 1068856
|d 1068856
|
| 952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 609
|h paperiversio
|o OKL Gradu Antin
|9 1
|