Rapport management in directive-response sequences in the EFL classroom

Bibliographic Details
Main Author: Mehto, Sanna
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2008.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1063971

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1063971
003 FI-J
005 20210226165200.0
008 080717s2008 fi ||||||m |||||||eng||
035 |a 1063971 
041 0 |a eng 
100 1 |a Mehto, Sanna. 
245 1 0 |a Rapport management in directive-response sequences in the EFL classroom /  |c Sanna Mehto. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2008. 
300 |a 99 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kielten laitos, englannin kieli.  |9 301. 
579 |a XLUETTELOITU 
653 |a classroom contexts 
653 |a directive speech acts 
653 |a rapport management 
653 |a identity face 
653 |a association rights 
653 |a discourse analysis 
999 |c 1063971  |d 1063971 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o ENGL Gradu Mehto  |9 1