MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1056613
003 FI-J
005 20230329163253.0
007 ta
008 080731s2008 fi ||||||m |||||||fin|
015 |a fx889478  |2 skl 
020 |a 978-951-39-3214-5  |q nidottu 
035 |a FCC002621150 
040 |a FI-NL  |e rda 
041 0 |a fin  |b eng 
080 |a 372 
080 |a 51 
080 |a 372.851 
084 |a 38.295  |2 ykl 
100 1 |a Tikkanen, Pirjo. 
245 1 0 |a 'Helpompaa ja hauskempaa kuin luulin' :  |b matematiikka suomalaisten ja unkarilaisten perusopetuksen neljäsluokkalaisten kokemana /  |c Pirjo Tikkanen. 
260 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto,  |c 2008  |f (Jyväskylä University Printing House) 
300 |a 318 s. :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 337 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustiede. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona. 
591 |i 516 
650 7 |a matematiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3160 
650 7 |a opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
650 7 |a opetusmenetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
650 7 |a opetussuunnitelmat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5140 
650 7 |a perusopetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19327 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a oppilaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 
650 7 |a kokemukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3209 
650 7 |a oppimiskokemukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16215 
650 7 |a kansainvälinen vertailu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19660 
650 7 |a Varga-Neményi-menetelmä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21519 
650 7 |a asenteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5619 
650 7 |a koululaiset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16485 
650 7 |a vertaileva kasvatustiede  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19515 
650 7 |a erfarenheter  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3209 
650 7 |a internationell jämförelse  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19660 
650 7 |a undervisningsmetoder  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
650 7 |a skolelever  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16485 
650 7 |a läroplaner  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5140 
650 7 |a undervisning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
650 7 |a matematik  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3160 
650 7 |a attityder  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5619 
651 7 |a Suomi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94426 
651 7 |a Unkari  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p105029 
651 7 |a Ungern  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p105029 
651 7 |a Finland  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94426 
653 0 |a Varga-Neményi -menetelmä 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
776 0 8 |i Verkkoaineisto:  |z 978-951-39-3247-3 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 337. 
852 |a P  |c 0199446 
852 |b KANAVUORI  |c 121  |m P 0199446 
942 |2 z  |c LAINA0 
999 |c 1056613  |d 1056613 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0199446  |9 1