ATK-palveluiden laatu case: Jyväskylän yliopiston atk-keskus

Bibliographic Details
Main Author: Pietiläinen, Virpi
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2008.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200804111346

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1056067
003 FI-J
005 20210226163728.0
006 m||||||||d||||||||
007 cu|||||||||a||
008 080416s2008 fi |||||sm |||||||fin||
035 |a 1056067 
041 0 |a fin 
100 1 |a Pietiläinen, Virpi. 
245 1 0 |a ATK-palveluiden laatu :  |b case: Jyväskylän yliopiston atk-keskus /  |c Virpi Pietiläinen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2008. 
300 |a 109 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, viestintätieteiden laitos, yhteisöviestintä.  |9 3131. 
579 |a XLUETTELOITU 
610 2 4 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Atk-keskus. 
610 2 4 |a Jyväskylän yliopisto.  |b Tietohallintokeskus. 
650 7 |a palvelut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p838 
650 7 |a laatu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5029 
650 7 |a asiakastyytyväisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7217 
650 7 |a asiakaspalvelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1379 
650 7 |a sisäinen viestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19559 
653 |a kuilumalli 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200804111346  |u URN:NBN:fi:jyu-200804111346 
999 |c 1056067  |d 1056067 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |h Paperiversio  |o VIE Gradu Pietiläinen  |9 1