The role of adolescents' peer groups in the school context

Bibliographic Details
Main Author: Kiuru, Noona
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2008.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 331.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-3128-5

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1052753
003 FI-J
005 20210226162944.0
006 m||||||||d||||||||
007 cu|||||||||a||
008 080214s2008 fi |||||sm |||||||eng||
020 |a 978-951-39-3128-5  |q PDF 
035 |a 1052753 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Kiuru, Noona. 
245 1 4 |a The role of adolescents' peer groups in the school context /  |c Noora Kiuru. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2008. 
300 |a 77 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 331 
502 |a Väitöskirja  |c Jyväskylän yliopisto, psykologia. 
505 0 |a Vain tiivistelmäosa 
530 |a Myös painettuna (ISBN 978-951-39-3104-9). 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a nuoret  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11617 
650 7 |a koululaiset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16485 
650 7 |a ystävät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20879 
650 7 |a ryhmäkäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13203 
650 7 |a koulunkäynti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10624 
650 7 |a suunnitelmat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1751 
650 7 |a sopeutuminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6137 
650 7 |a kouluympäristö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9486 
650 7 |a vaikuttaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1657 
650 7 |a koulutussuunnittelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9232 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 331. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-3128-5  |u URN:ISBN:978-951-39-3128-5 
591 |i 515 
999 |c 1052753  |d 1052753