Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Työttömän asiakkaan palvelu- j...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Työttömän asiakkaan palvelu- ja ohjausmalli terveyden edistämisen työmenetelmänä : hoitajien näkökulma

Työttömän asiakkaan palvelu- ja ohjausmalli terveyden edistämisen työmenetelmänä hoitajien näkökulma

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Rautio-Ottman, Tarja
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: Jyväskylä, 2008.
Aiheet:
terveyden edistäminen
terveystarkastukset
voimaantuminen
toimintamallit
työttömyys
arviointitutkimus
hoitohenkilöstö
Linkit:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200802071133
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Kuvausta ei saatavissa.

Samankaltaisia teoksia

  • Työttömän asiakkaan palvelu- ja ohjausmalli terveyden edistämisen työmenetelmänä : hoitajien näkökulma
    Tekijä: Rautio-Ottman, Tarja
    Julkaistu: (2008)
  • Terveyden edistämisen opettaja : ohjaajan laatuominaisuudet terveyden edistämisen opetuksessa
    Tekijä: Ahonen, Marjo
    Julkaistu: (2003)
  • Terveyden edistämisen asiantuntijuus kunnassa : terveyden edistämisen asiantuntijoiden näkemyksiä työssä tarvittavasta osaamisesta
    Tekijä: Poukka, Anne
    Julkaistu: (2011)
  • Millainen on hyvä terveyden edistämisen oppikirja? : tutkimus korkeakoulujen kouluttajien ja opiskelijoiden kokemuksista ja näkemyksistä terveyden edistämisen kurssikirjallisuudesta
    Tekijä: Kähärä, Marja-Leena
    Julkaistu: (2003)
  • Valmentajien käsityksiä terveyden edistämisen toimista nuorten yleisurheiluvalmennuksessa
    Tekijä: Penttinen, Marja
    Julkaistu: (2007)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus