Hypermediapohjaisen oppimisaihion opetuskielen vaikutus oppimiseen

Bibliographic Details
Main Author: Hallenberg, Tanja
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2008.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200801211072

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1050908
003 FI-J
005 20210226162538.0
006 m||||||||d||||||||
007 cu|||||||||a||
008 080123s2008 fi |||||sm |||||||fin||
035 |a 1050908 
041 0 |a fin 
100 1 |a Hallenberg, Tanja. 
245 1 0 |a Hypermediapohjaisen oppimisaihion opetuskielen vaikutus oppimiseen /  |c Tanja Hallenberg. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2008. 
300 |a 53 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kielten laitos, soveltava kielitiede.  |9 314. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a hypermedia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14670 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
653 |a oppimisaihiot 
653 |a opetuskielet 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200801211072  |u URN:NBN:fi:jyu-200801211072 
999 |c 1050908  |d 1050908