Pathways to reading acquisition effects of early skills, learning environment and familial risk for dyslexia

Bibliographic Details
Main Author: Torppa, Minna
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2007.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 325.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-3102-5

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1050385
003 FI-J
005 20210226162424.0
006 m||||||||d||||||||
007 cu|||||||||a||
008 080118s2007 fi |||||sm |||||||eng||
020 |a 978-951-39-3102-5  |q PDF 
035 |a 1050385 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Torppa, Minna. 
245 1 0 |a Pathways to reading acquisition :  |b effects of early skills, learning environment and familial risk for dyslexia /  |c Minna Torppa. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2007. 
300 |a 53 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 325 
500 |a Jyväskylä longitudinal study of dyslexia. 
502 |a Väitöskirja  |c Jyväskylän yliopisto, psykologia. 
505 0 |a Vain tiivistelmäosa 
530 |a Myös painettuna (ISBN 978-951-39-3019-6). 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a dysleksia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5303 
650 7 |a kielellinen kehitys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10162 
650 7 |a fonologia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6016 
650 7 |a kirjaimet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2104 
650 7 |a lukutaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405 
650 7 |a lapset (ikäryhmät)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 
650 7 |a kouluikäiset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6914 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 325. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-3102-5  |u URN:ISBN:978-951-39-3102-5 
591 |i 515 
999 |c 1050385  |d 1050385