|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1050385 |
003 |
FI-J |
005 |
20210226162424.0 |
006 |
m||||||||d|||||||| |
007 |
cu|||||||||a|| |
008 |
080118s2007 fi |||||sm |||||||eng|| |
020 |
|
|
|a 978-951-39-3102-5
|q PDF
|
035 |
|
|
|a 1050385
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
100 |
1 |
|
|a Torppa, Minna.
|
245 |
1 |
0 |
|a Pathways to reading acquisition :
|b effects of early skills, learning environment and familial risk for dyslexia /
|c Minna Torppa.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2007.
|
300 |
|
|
|a 53 sivua
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 325
|
500 |
|
|
|a Jyväskylä longitudinal study of dyslexia.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja
|c Jyväskylän yliopisto, psykologia.
|
505 |
0 |
|
|a Vain tiivistelmäosa
|
530 |
|
|
|a Myös painettuna (ISBN 978-951-39-3019-6).
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
650 |
|
7 |
|a dysleksia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5303
|
650 |
|
7 |
|a kielellinen kehitys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10162
|
650 |
|
7 |
|a fonologia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6016
|
650 |
|
7 |
|a kirjaimet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2104
|
650 |
|
7 |
|a lukutaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405
|
650 |
|
7 |
|a lapset (ikäryhmät)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
|
650 |
|
7 |
|a kouluikäiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6914
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 325.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-3102-5
|u URN:ISBN:978-951-39-3102-5
|
591 |
|
|
|i 515
|
999 |
|
|
|c 1050385
|d 1050385
|