Kemian oppiminen ja asenteet alakoulussa opetussuunnitelmauudistuksen jälkeen

Bibliographic Details
Main Author: Saarinen, Hanna
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2007.
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1049899

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1049899
003 FI-J
005 20210226162324.0
008 080114s2007 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 1049899 
041 0 |a fin 
100 1 |a Saarinen, Hanna. 
245 1 0 |a Kemian oppiminen ja asenteet alakoulussa opetussuunnitelmauudistuksen jälkeen /  |c Hanna Saarinen. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2007. 
300 |a 77, 3 lehteä. 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kemian laitos, opettajankoulutuslinja.  |9 403. 
579 |a XLUETTELOITU 
999 |c 1049899  |d 1049899 
952 |b KANAVUORI  |c 812  |o KV KEM Gradu Saarinen Hanna  |9 1