The English language in television commercials broadcast in Finland a study on the ways of using English and the reception of viewers

Bibliographic Details
Main Author: Hietanen, Elina
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2004.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1048326

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1048326
003 FI-J
005 20210226161951.0
008 071218s2004 fi ||||||m |||||||eng||
035 |a 1048326 
041 0 |a eng 
100 1 |a Hietanen, Elina. 
245 1 4 |a The English language in television commercials broadcast in Finland :  |b a study on the ways of using English and the reception of viewers. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2004. 
300 |a 122 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kielten laitos, englannin kieli.  |9 301. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 4 |a televisio 
650 7 |a englannin kieli  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2573 
650 7 |a kansainvälisyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3868 
650 7 |a mainokset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6726 
650 7 |a kvalitatiivinen tutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11782 
650 7 |a kvantitatiivinen tutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18834 
653 |a English as an international language 
653 |a advertising discourse 
653 |a qualitative analysis 
653 |a quantitative analysis 
999 |c 1048326  |d 1048326 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o ENGL Gradu Hietanen  |9 1