|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
1048000 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20210226161905.0 |
| 006 |
m||||||||d|||||||| |
| 007 |
cu|||||||||a|| |
| 008 |
071211s2007 fi |||||sm |||||||fin|| |
| 035 |
|
|
|a 1048000
|
| 041 |
0 |
|
|a fin
|
| 100 |
1 |
|
|a Sahinaho, Arja.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Opettajien roolien näkyminen oppilaiden oma-aloitteisuuden kautta :
|b mitä oppilaan oma-aloitteisuus kertoo opettajan roolista? /
|c Arja Sahinaho.
|
| 260 |
|
|
|a Jyväskylä,
|c 2007.
|
| 300 |
|
|
|a 97 sivua
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
| 509 |
|
|
|a Pro gradu -työ :
|c Jyväskylän yliopisto, opettajankoulutuslaitos.
|9 103.
|
| 579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
| 650 |
|
7 |
|a opettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
|
| 650 |
|
7 |
|a oppilaat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
|
| 650 |
|
7 |
|a roolit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14418
|
| 650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
| 650 |
|
7 |
|a oppitunnit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p567
|
| 650 |
|
7 |
|a auktoriteetti
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12600
|
| 650 |
|
7 |
|a pedagogiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1584
|
| 650 |
|
7 |
|a keskustelunanalyysi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7828
|
| 653 |
|
|
|a oma-aloitteisuus
|
| 740 |
0 |
|
|a Mitä oppilaan oma-aloitteisuus kertoo opettajan roolista?.
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2007922
|u URN:NBN:fi:jyu-2007922
|
| 999 |
|
|
|c 1048000
|d 1048000
|