Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
Format: Remove Filter Licentiate thesis
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
Format: Remove Filter Licentiate thesis
  • Achievement strategies in adol...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Achievement strategies in adolescence and young adulthood

Achievement strategies in adolescence and young adulthood

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Määttä, Sami
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2007.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 324.
Subjects:
persoonallisuuden psykologia
ajattelu
toiminta
kognitiiviset prosessit
ongelmanratkaisu
persoonallisuuden kehitys
strategiat
strateginen suunnittelu
nuoret
nuoret aikuiset
koululaiset
Online Access:http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-3045-5
  • Description
  • Table of Contents
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Achievement strategies in adolescence and young adulthood
    by: Määttä, Sami
    Published: (2007)
  • Identity formation in adulthood
    by: Fadjukoff, Päivi
    Published: (2007)
  • Abiturienttien kognitiiviset strategiat ja tavoitteet : yhteys opintomenestykseen ja hyvinvointiin
    by: Vahtera, Sirpa
    Published: (1999)
  • Osaaminen, osaamisen johtaminen ja strateginen ajattelukyky osana kunnan toiminnan tuloksellisuuden arviointia : tapaus: Jyväskylän kaupungin Nuorisoasiainkeskus
    by: Leppä, Lasse
    Published: (2007)
  • Psychopathy as a descriptive construct of personality among offenders
    by: Haapasalo, Jaana
    Published: (1992)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report