Corporate website as a customer relationship management tool case Company X

Bibliographic Details
Main Author: Porkka, Sanna
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2007.
Subjects:
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2007792

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1047242
003 FI-J
005 20210226161725.0
006 m||||||||d||||||||
007 cu|||||||||a||
008 071129s2007 fi |||||sm |||||||fin||
035 |a 1047242 
041 0 |a fin 
100 1 |a Porkka, Sanna. 
245 1 0 |a Corporate website as a customer relationship management tool :  |b case Company X /  |c Sanna Porkka. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2007. 
300 |a 61 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi.  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a yritykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 
650 7 |a WWW  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10582 
650 7 |a käytettävyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3785 
653 |a customer relationship management 
653 |a customer value 
653 |a corporate website 
653 |a website usability 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2007792  |u URN:NBN:fi:jyu-2007792 
999 |c 1047242  |d 1047242