MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1046821
003 FI-J
005 20210226161627.0
008 071123s2007 fi ||||||m |||||||eng||
015 |a fx882269  |2 skl 
020 |a 978-951-39-3000-4  |q nidottu 
035 |a 1046821 
041 0 |a eng  |b fin 
072 7 |a 55  |2 kkaa 
080 |a 159.9 
100 1 |a Hämäläinen, Jarmo A. 
245 1 0 |a Processing of sound rise time in children and adults with and without reading problems /  |c Jarmo Hämäläinen. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2007. 
300 |a 48, [43] sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 322 
490 1 |a Jyväskylä longitudinal study of dyslexia 
500 |a Tiivistelmä ja 3 erip. 
502 |a Väitöskirja  |c Jyväskylän yliopisto, psykologia. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 4 |a ääni 
650 7 |a dysleksia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5303 
650 7 |a aikuiset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5590 
650 7 |a lapset (ikäryhmät)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 
650 7 |a kuulohavainnot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23127 
650 7 |a prosessointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4550 
650 7 |a kielellinen kehitys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10162 
650 7 |a kognitiivinen kehitys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15532 
650 7 |a lukihäiriöt  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5301 
650 7 |a fonologia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6016 
650 7 |a ääni (fysikaaliset ilmiöt)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4572 
653 0 |a auditory processing 
653 0 |a dyslexia 
653 0 |a event-related potentials 
653 0 |a rise time 
653 0 |a children 
653 0 |a adults 
740 0 |a Äänten nousuaikojen prosessointi lapsilla ja aikuisilla, joilla on dysleksia ja lapsilla ja aikuisilla, joilla ei ole dysleksiaa. 
776 0 8 |i Verkkoaineisto:  |a Hämäläinen, Jarmo.  |t Processing of sound rise time in children and adults with and without reading problems  |z 9789513951900 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 322. 
830 0 |a Jyväskylä longitudinal study of dyslexia. 
852 |a FI-P  |c 0190187 
591 |i 515 
999 |c 1046821  |d 1046821 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0190187  |9 1