Brandiin liitettävät mielikuvat ja niiden mittaaminen osana brandiauditointia

Bibliographic Details
Main Author: Heiska, Minna
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2004.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1046685

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1046685
003 FI-J
005 20210226161610.0
008 071121s2004 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 1046685 
041 0 |a fin 
100 1 |a Heiska, Minna. 
245 1 0 |a Brandiin liitettävät mielikuvat ja niiden mittaaminen osana brandiauditointia /  |c Minna Heiska. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2004. 
300 |a 96 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi.  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
610 2 4 |a L'Oreal. 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a mielikuvat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1490 
650 7 |a imago  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11167 
650 7 |a auditointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7985 
999 |c 1046685  |d 1046685 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Heiska  |9 1