Koulutuksen arviointi kunnallisen koulutuksen järjestäjän tehtävänä paikallisen arvioinnin toteutumisedellytysten arviointia erään kuntaorganisaation näkökulmasta

Bibliographic Details
Main Author: Lapiolahti, Raimo
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
fin
Published: Jyväskylä : 2007
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 308.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1035011

MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1035011
003 FI-J
005 20210226154947.0
008 070813s2007 fi ||||||m |||||||eng|
015 |a fx866058  |2 skl 
020 |a 978-951-39-2871-1  |q nidottu 
035 |a 1035011 
041 0 |a fin  |b eng 
072 7 |a 57  |2 kkaa 
080 |a 371 
084 |a 38.5  |2 ykl 
100 1 |a Lapiolahti, Raimo. 
245 1 0 |a Koulutuksen arviointi kunnallisen koulutuksen järjestäjän tehtävänä :  |b paikallisen arvioinnin toteutumisedellytysten arviointia erään kuntaorganisaation näkökulmasta /  |c Raimo Lapiolahti. 
260 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylän yliopisto :  |b jakaja: Jyväskylän yliopiston kirjasto,  |c 2007  |f (Jyväskylä University Printing House) 
300 |a 190 sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 308 
502 |a Väitöskirja  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustiede. 
530 |a Myös verkkoaineistona (ISBN 978-951-39-2913-8 PDF). 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a koulutuspolitiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p249 
650 7 |a koulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p84 
650 7 |a arviointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7413 
650 7 |a tuloksellisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5864 
650 7 |a opetustoimi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10512 
650 7 |a koulutoimi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10513 
650 7 |a kunnat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10083 
653 |a evaluation 
653 |a local evaluation 
653 |a evaluation paradigm 
653 |a schooling policy 
653 |a quality of education 
653 |a effectiveness of schooling 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 308. 
852 |a FI-P  |c 0183409 
591 |i 516 
999 |c 1035011  |d 1035011 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0183409  |9 1