|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1034126 |
003 |
FI-J |
005 |
20220204085550.0 |
008 |
070801s2006 fi ||||||m |||||||fin|| |
035 |
|
|
|a FCC003015038
|
041 |
0 |
|
|a fin
|
100 |
1 |
|
|a Suomäki, Maija.
|
245 |
1 |
0 |
|a Oppilaat oppimisensa asiantuntijoina :
|b konstruktivistiset oppimiskäsitykset suhteessa oppilaiden kykyihin pohtia omaa englannin kielen oppimistaan peruskoulussa /
|c Maija Suomäki, Antti Tillman.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä,
|c 2006.
|
300 |
|
|
|a 86 s.
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
509 |
|
|
|a Pro gradu -tutkielma :
|c Jyväskylän yliopisto, opettajankoulutuslaitos.
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
650 |
|
7 |
|a konstruktivismi (pedagogiikka)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p39501
|
650 |
|
7 |
|a englannin kieli
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2573
|
650 |
|
7 |
|a opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
|
650 |
|
7 |
|a peruskoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2518
|
650 |
|
7 |
|a koululaiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16485
|
650 |
|
7 |
|a kokemukset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3209
|
650 |
|
7 |
|a itsearviointi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6253
|
650 |
|
7 |
|a oppimiskäsitykset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6332
|
650 |
|
7 |
|a metakognitio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19878
|
650 |
|
7 |
|a opettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
|
653 |
|
|
|a metakognitiiviset taidot
|
653 |
|
|
|a vieras kieli
|
655 |
|
7 |
|a pro gradu -tutkielmat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1244
|
700 |
1 |
|
|a Tillman, Antti.
|
740 |
0 |
|
|a Konstruktivistiset oppimiskäsitykset suhteessa oppilaiden kykyihin pohtia omaa englannin kielen oppimistaan peruskoulussa.
|
999 |
|
|
|c 1034126
|d 1034126
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 609
|o OKL Gradu Suomäki
|9 1
|