|
|
|
|
| LEADER |
00000 am a22000004i 4500 |
| 001 |
1032957 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20210226154520.0 |
| 008 |
070717s2006 fi ||||||m |||||||ger|| |
| 035 |
|
|
|a 1032957
|
| 041 |
0 |
|
|a ger
|
| 100 |
1 |
|
|a Lappalainen, Kaisa.
|
| 245 |
1 |
4 |
|a Das Böse in der Kinderwelt :
|b die Darstellung des Dritten Reiches in der Kinder- und Jugendliteratur /
|c Kaisa Lappalainen.
|
| 260 |
|
|
|a Jyväskylä,
|c 2006.
|
| 300 |
|
|
|a 125 sivua
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
| 509 |
|
|
|a Pro gradu -työ :
|c Jyväskylän yliopisto, kielten laitos, saksan kieli ja kulttuuri.
|9 308.
|
| 579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
| 600 |
1 |
4 |
|a Richter, Hans Peter.
|
| 600 |
1 |
4 |
|a Günzel-Horatz, Renate.
|
| 630 |
0 |
4 |
|a Damals war es Friedrich.
|
| 630 |
0 |
4 |
|a Marie.
|
| 650 |
|
7 |
|a lastenkirjallisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4742
|
| 650 |
|
7 |
|a nuortenkirjallisuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5398
|
| 650 |
|
7 |
|a kansallissosialismi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12596
|
| 650 |
|
7 |
|a kolmas valtakunta
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10793
|
| 650 |
|
7 |
|a holokausti
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p609
|
| 650 |
|
7 |
|a lähihistoria
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10954
|
| 650 |
|
7 |
|a vertaileva tutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1772
|
| 650 |
|
7 |
|a romaanit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1896
|
| 651 |
|
7 |
|a Saksan liittotasavalta
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p105089
|
| 651 |
|
7 |
|a Saksa
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p105087
|
| 653 |
|
|
|a Kinder- und Jugendliteratur
|
| 653 |
|
|
|a zeitgeschichtliche Literatur
|
| 653 |
|
|
|a Drittes Reich
|
| 653 |
|
|
|a Nationalsozialismus
|
| 653 |
|
|
|a Holocaust
|
| 653 |
|
|
|a Faschismusverständnis
|
| 999 |
|
|
|c 1032957
|d 1032957
|
| 952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 609
|o SAKS Gradu Lappalainen
|9 1
|