Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Familiaalisen lukivaikeuden tu...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Familiaalisen lukivaikeuden tunnistaminen 1.-3.-luokkalaisilla lapsilla ja lukivaikeuslasten kielellis-kognitiiviset taidot ennen kouluikää

Familiaalisen lukivaikeuden tunnistaminen 1.-3.-luokkalaisilla lapsilla ja lukivaikeuslasten kielellis-kognitiiviset taidot ennen kouluikää

Bibliographic Details
Main Author: Valkama, Mari
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2007.
Subjects:
dysleksia
lukihäiriöt
kehityksellinen kielihäiriö
kielellinen kehitys
koulutulokkaat
familiaalinen dysleksiariski
varhaiset kielelliset taidot
pro gradu -tutkielmat
Online Access:http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2007271
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2007271
  • Description
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Kielen kehitykseltään viivästyneiden viisivuotiaiden luku- ja kirjoitustaito ensimmäisen luokan keväällä
    by: Valkeinen, Susanna
    Published: (2005)
  • Sananlöytämistaidot 1.- ja 3.-luokkalaisilla sekä 3.-luokkalaisilla dysfaattisilla lapsilla
    by: Kultalahti, Mervi
    Published: (2004)
  • Venäläistaustaisten maahanmuuttaoppilaiden kielellisten haasteiden tunnistaminen : pilottitutkimus seulovan arviointivälineistön käytöstä
    by: Räty, Anna, kirjoittaja
    Published: (2015)
  • Familiaalisen riskin yhteys yhteen- ja vähennyslaskusujuvuuden kehitykseen perusopetuksen 1.—2. luokalla
    by: Salonen, Annika
    Published: (2020)
  • Kielen kehityksen häiriöisyys foniatrian työryhmän kuvaamana : dysfasian viitekehysten reflektointia
    by: Pulli, Tuula
    Published: (1992)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report