|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1024867 |
003 |
FI-J |
005 |
20210226152730.0 |
006 |
m||||||||d|||||||| |
007 |
cu|||||||||a|| |
008 |
070402s2007 fi |||||sm |||||||fin|| |
020 |
|
|
|a 978-951-39-2789-9
|q PDF
|
035 |
|
|
|a 1024867
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
100 |
1 |
|
|a Kupila, Päivi.
|
245 |
1 |
1 |
|a "Minäkö asiantuntija?" :
|b varhaiskasvatuksen asiantuntijan merkitysperspektiivin ja identiteetin rakentuminen /
|c Päivi Kupila.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2007.
|
300 |
|
|
|a 190 sivua
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 302
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja
|c Jyväskylän yliopisto, varhaiskasvatuksen laitos, kasvatustiede.
|
530 |
|
|
|a Myös painettuna (ISBN 978-951-39-2775-2).
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
650 |
|
7 |
|a varhaiskasvatus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1650
|
650 |
|
7 |
|a asiantuntijuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15085
|
650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
650 |
|
7 |
|a reflektio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23563
|
650 |
|
7 |
|a asiantuntijat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12104
|
650 |
|
7 |
|a identiteetti
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9743
|
650 |
|
7 |
|a lastentarhanopettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4918
|
650 |
|
7 |
|a yksilöllisyys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7320
|
740 |
7 |
|
|a Varhaiskasvatuksen asiantuntijan merkitysperspektiivin ja identiteetin rakentuminen.
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 302.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-2789-9
|u URN:ISBN:978-951-39-2789-9
|
591 |
|
|
|i 516
|
999 |
|
|
|c 1024867
|d 1024867
|