|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1023184 |
003 |
FI-J |
005 |
20221007165413.0 |
008 |
070516s2007 fi ||||||m |||||||fin| |
015 |
|
|
|a fx856185
|2 skl
|
020 |
|
|
|a 978-951-39-2775-2
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC000467755
|
040 |
|
|
|a FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
080 |
|
|
|a 373.2
|
080 |
|
|
|a 37
|2 1974/fin/fennica
|
084 |
|
|
|a 38.1
|2 ykl
|
084 |
|
|
|a 37.41
|2 ykl
|
084 |
|
|
|a 38.4
|2 ykl
|
100 |
1 |
|
|a Kupila, Päivi.
|0 (FI-ASTERI-N)000128958
|
245 |
1 |
0 |
|a 'Minäkö asiantuntija?' :
|b varhaiskasvatuksen asiantuntijan merkitysperspektiivin ja identiteetin rakentuminen /
|c Päivi Kupila.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto :
|b jakaja: Jyväskylän yliopiston kirjasto,
|c 2007
|f (Jyväskylä University Printing House)
|
300 |
|
|
|a 190 sivua :
|b kuvitettu ;
|c 26 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 302
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, varhaiskasvatuksen laitos.
|
504 |
|
|
|a Sisältää bibliografisia lähdeviitteitä.
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-951-39-2789-9 (PDF)
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona.
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
4 |
|a merkitys
|
650 |
|
7 |
|a kehitys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2123
|
650 |
|
7 |
|a ammatti-identiteetti
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12894
|
650 |
|
7 |
|a professionalismi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10140
|
650 |
|
7 |
|a tietämys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10865
|
650 |
|
7 |
|a varhaiskasvatus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1650
|
650 |
|
7 |
|a asiantuntijuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15085
|
650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
650 |
|
7 |
|a identiteetti
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9743
|
650 |
|
7 |
|a reflektio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23563
|
650 |
|
7 |
|a asiantuntijat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12104
|
650 |
|
7 |
|a opiskelijat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16486
|
650 |
|
7 |
|a kasvatustiede
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4537
|
650 |
|
7 |
|a varhaiskasvatuksen opettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4918
|
650 |
|
7 |
|a oppimisprosessi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5103
|
653 |
|
0 |
|a transformatiivisen oppimisen teoria
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
740 |
0 |
|
|a Varhaiskasvatuksen asiantuntijan merkitysperspektiivin ja identiteetin rakentuminen.
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto:
|z 978-951-39-2789-9
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 302.
|
856 |
4 |
1 |
|u https://jyx.jyu.fi/dspace/bitstream/handle/123456789/13330/9789513927899.pdf?sequence=1
|q PDF
|
942 |
|
|
|2 z
|
999 |
|
|
|c 1023184
|d 1023184
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0176396
|9 1
|