Brändin johtaminen kyvykkyyksien näkökulmasta

Bibliographic Details
Main Author: Raiskinmäki, Hannakaisa
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2006.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1022475

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1022475
003 FI-J
005 20210226152149.0
008 070222s2006 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 1022475 
041 0 |a fin 
100 1 |a Raiskinmäki, Hannakaisa. 
245 1 0 |a Brändin johtaminen kyvykkyyksien näkökulmasta /  |c Hannakaisa Raiskinmäki. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2006. 
300 |a 71 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi.  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a johtaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p554 
650 7 |a identiteetti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9743 
650 7 |a kyvykkyys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17168 
650 7 |a organisaatiot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p272 
999 |c 1022475  |d 1022475 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Raiskinmäki  |9 1