Ulkoisen informaation vaikutus kuluttajan ostopäätökseen autokaupassa

Bibliographic Details
Main Author: Vesala, Lauri
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2006.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1022469

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1022469
003 FI-J
005 20210226152148.0
008 070222s2006 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 1022469 
041 0 |a fin 
100 1 |a Vesala, Lauri. 
245 1 0 |a Ulkoisen informaation vaikutus kuluttajan ostopäätökseen autokaupassa /  |c Lauri Vesala. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2006. 
300 |a 121 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi.  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a kuluttajakäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 
650 7 |a ostokäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8573 
650 7 |a päätöksenteko  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8743 
650 7 |a ulkoinen viestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14293 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
650 7 |a Internet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20405 
650 7 |a autot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1223 
999 |c 1022469  |d 1022469 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Vesala  |9 1