Uutuustuotteen lanseerauksen onnistumiseen vaikuttavat tekijät case: Valio Gefilus Kidius jogurtti

Bibliographic Details
Main Author: Karhu, Jarkko
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2005.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1022424

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1022424
003 FI-J
005 20210226152143.0
008 070222s2005 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 1022424 
041 0 |a fin 
100 1 |a Karhu, Jarkko. 
245 1 0 |a Uutuustuotteen lanseerauksen onnistumiseen vaikuttavat tekijät :  |b case: Valio Gefilus Kidius jogurtti /  |c Jarkko Karhu. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2005. 
300 |a 94 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi.  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
610 2 4 |a Valio. 
650 7 |a jogurtti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8604 
650 7 |a uutuudet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6432 
650 7 |a ostokäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8573 
650 7 |a markkinointiviestintä  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6988 
650 7 |a kuluttajakäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a merkkitavarat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1489 
650 7 |a asiakasuskollisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7218 
650 7 |a kyselytutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10631 
650 7 |a tekstiviestit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14638 
999 |c 1022424  |d 1022424 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Karhu  |9 1