Brandi-identiteetin kehitystyö muuttuvassa markkinatilanteessa - tarjolla viihdettä ja elämyksiä case Silja Line

Bibliographic Details
Main Author: Sinervä, Niko
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2005.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1022415

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1022415
003 FI-J
005 20210226152142.0
008 070221s2005 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 1022415 
041 0 |a fin 
100 1 |a Sinervä, Niko. 
245 1 0 |a Brandi-identiteetin kehitystyö muuttuvassa markkinatilanteessa - tarjolla viihdettä ja elämyksiä :  |b case Silja Line /  |c Niko Sinervä. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2005. 
300 |a 139 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, taloustieteiden tiedekunta, markkinointi.  |9 20423. 
579 |a XLUETTELOITU 
610 2 4 |a Silja Line. 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a identiteetti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9743 
650 7 |a imago  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11167 
999 |c 1022415  |d 1022415 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Sinervä  |9 1