Mainonnan semioottisten merkitysten tulkintaa

Bibliographic Details
Main Author: Östman, Mari
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2006.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1002419

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1002419
003 FI-J
005 20210226144632.0
008 070104s2006 fi ||||||m |||||||fin||
035 |a 1002419 
041 0 |a fin 
100 1 |a Östman, Mari. 
245 1 0 |a Mainonnan semioottisten merkitysten tulkintaa /  |c Mari Östman. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2006. 
300 |a 112 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, viestintätieteiden laitos, yhteisöviestintä.  |9 3131. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
650 7 |a semiotiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3603 
650 7 |a käyttäjät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16550 
650 7 |a kokemukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3209 
650 7 |a mainonta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1232 
650 7 |a sisällönanalyysi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14612 
999 |c 1002419  |d 1002419 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |h Paperiversio  |o VIE Gradu Östman  |9 1